Subject: Martin Garrix laseri luba
From: "Maarika Rump" <[email-masked]>
To: "Maarika Rump" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 13:11:04 +0300

From: Hugo Visnapuu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 20, 2025 1:04 PM
To: Tanel Kulbas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Martin Garrix laseri luba

Tere!

Kirjutan Teile seoses sooviga taotleda luba laserite kasutamiseks 30. mai - 
31. mai Raadi lennuväljal Martin Garrixi kontserdi raames

Kasutame kontserdil 14tk 10W laserit ning 8tk 20W laserit (seadmete 
manuaalid koos tehniliste andmetega on lisatud kirja manusesse).

Lasereid kasutatakse:

- 30. mail alates kell 21.00 kuni 31. mai 03.00 laserite turvatsoonide 
seadistamiseks ning laserite programmeerimiseks kontserdi ajaks.
- 31. mail kell 18.00 kuni 23.59 kontserdi show ajal.

Kiirte divergens:

- 10W laser: divergens < 1.0 mrad
- 20W laser: divergens < 1.0 mrad

Asimuut: vahemik 241°-301°

Laserite kiired on maapinna suhtes 0°-45°.

LASERID PAIKNEVAD KUNI 15M KÕRGUSEL MAAPINNAST!

Manuses on joonis, kus on piltlikult näidatud laserite suund kaardil. 
Punasega on märgitud lava asukoht, kus laserid asetsevad ning nooltega välja 
toodud kiirte maksimaalne laius. Joonis on illustratiivne.

Lisaks on manuses joonis lavast koos laserite paigutusega ning tsoonide 
asetus külgvaatest. 14 laserit on suunatud maapinna poole ning need õhuruumi 
ei leki. 8 laserit on suunatud lavalt (2m maapinnast) kuni 45° nurga all 
maapinnast.

Lisan siia ka täpse lava asukoha Google Mapsi lingiga:

Lava asukoht <https://maps.app.goo.gl/6i9gbpMVC5UT1XLB6>

Palun kinnitage, kui olete taotluse kätte saanud ning töösse võtnud.

Kui vajate veel täiendavat infot, siis edastan selle esimesel võimalusel 
vastavalt Teie vajadustele.

Tervitades

Hugo Johannes Visnapuu
Projektijuht

--
EVENTECH OÜ

• +372 56603952 | +372 655 5444
• [email-masked] <mailto:[email-masked]>
• www.eventech.ee <http://www.eventech.ee>
• Gaasi tee 5, Lehmja 75306, Estonia